Gå til innhold

Aberdeen eskorter, noen tips?


Steinbukken

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en del ganger i Aberdeen uten å få tømt meg. Når jeg sjekker de forskjellige nettsidene så virker det som det utelukkende er falske bilder. Ringer jeg eller sender melding er det liten respons. Noen som har god erfaring derfra i det siste som kan anbefale noe? Liker petite damer, eller damer med store naturlige pupper. Har også lyst å treffe en deilig ebonybabe 

  • Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Gaggball skrev:

Dette betinger tilbakemelding på hvordan det gikk ;)

Skal over i slutten av måneden, tilbakemelding etter det 😅

  • Like 4
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Da har jeg vært i Aberdeen og gikk i fellen. Jeg var innom flere nettsteder og prøvde å få kontakt. Lite respons. Så kom jeg over VivaStreet, og fant flere digge damer. Jeg chattet med en dame en stund, telefon nr i annonsen. Skulle få full pakke og hun skulle møte på rommet mitt. Det gikk en time så var hun der. Ikke hun på bilde, men sykt deilig. Det var det hele… ingen klining, ingen puppesuging, ingen fingring, ingen owo. Og når vi holdt på, fikk hun vondt i musa. Det endte med en kjapp doggy og ut med henne… Turde ikke la henne snu i døren da hun kom, for hun hadde kontakt med et menneske på telefon til hun var innenfor døren. At hun ikke var dama på bilde, var fordi hun var opptatt og de måtte sende en annen. Så, fikk tømt meg, men følte meg jævla snytt. Neste gang blir det på strøket og sjekke opp før jeg avtaler noe. 

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...