Gå til innhold

Advokater = pengehorer


Tototre

Advokater, hjelp og honorarer  

14 stemmer

  1. 1. Har du noen gang brukt en advokat?

    • ja
      11
    • nei
      3
  2. 2. Ville du brukt advokattjenester oftere om det hadde vært noe billigere?

    • ja
      2
    • nei
      8
    • vet ikke
      4
  3. 3. Kjenner du til en advokat du kan anbefale som tar strafferettssaker?

    • ja
      3
    • nei
      10
    • kanskje
      1


Anbefalte innlegg

Interessant å lese om hva enkelte advokatkontorer velger å ta i salær. Liten tvil om at de jobber for pengene, og de fleste strekker seg svært langt for å imøtekomme kundens ønsker og behov. Her er det visse likheter med eskorteyrket.

Mange gledespiker har ofte besøk av advokater. De finner hverandre gjennom felles skjebne i dette: «Ingen elsker meg, men alle vil ha meg likevel», og horekundene ha dem for en så billig penge som mulig.

Nå har vi en Mr.Riddler @Revenger, en prins @anonymbruker, en lege (som merkelig nok er mest opptatt av kvinnens orgasme, eller hva som kommer ut ved spruting), en mulig kommende administrator eller tillitsvalgt, en våpenindustrilobbyist, et par stortingspolitikere (kan ikke fortelle hvem, for han fra det ene partiet sier offisielt at han er for dagens sexkjøpslov) og en ansatt i politidirektoratet. Men det vi trenger aller mest er en pengehore som er utdannet advokat. Om du har det fra utlandet er det null problem. Vi tar vare på utlendingene og forsørger mange av dem.

Jeg har ikke klart å plassere @Zezeh ennå, men vi finner nok et mer passende kallenavn på henne enn den gale damen, når jeg bare har fått den hersens kaffen sammen med henne.  Kjære, kan vi drikke av samme kopp?  Du er vel ikke advokat oxo?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...