Gå til innhold

Asia/Norsk scam?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hatt henne på Snap, men ikke møtt. Gjør litt online salg av bilder og ting. Og gjør treff. 

Jeg er ikke så sjarmert av stillehavsfolket, men seriøs tror jeg hun er.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Selvskryt skal man høre på for det kommer fra hjertet sies det....... Men det stopper der. Hu er ikke såååå trang..... helt normal og rumpa er ikke såååå fin. Når jeg i forkant spurte om hun gjorde owo svarte hun at det kom an på hvordan jeg så ut....... Jeg fikk det men alt i alt et helt gjennomsnittlig treff. Ikke førstevalget når det gjelder å møte igjen men i nøden spiser fanden fluer og da funker det. Riktig som nevnt her at bildene er steingamle. 

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg siklet på henne i over et år, chattet og fikk gratis bilder m.m.  Ja, jeg er nok gjerrig der.  Tok henne med i Eskorteadventskalender 2023 https://www.noresk.com/forum/emne/9535-eskorteadventskalender-2023-med-mulighet-for-ønsker/?do=findComment&comment=46426

og fikk kommentar fra @MysteryGuy på at bildene hennes var steingamle alt den gangen https://www.noresk.com/forum/emne/9535-eskorteadventskalender-2023-med-mulighet-for-ønsker/?do=findComment&comment=46495

Takk @thorm

Betalte du 2 eller 3k for en time?  Til meg sa hun det siste, men regner med at det kunne forhandles? Tror hun ville ha hele 2,4k for en halvtime.

Endret av Tototre
priser?
  • Like 1
Lenke til kommentar
49 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg siklet på henne i over et år, chattet og fikk gratis bilder m.m.  Ja, jeg er nok gjerrig der.  Tok henne med i Eskorteadventskalender 2023 https://www.noresk.com/forum/emne/9535-eskorteadventskalender-2023-med-mulighet-for-ønsker/?do=findComment&comment=46426

og fikk kommentar fra @MysteryGuy på at bildene hennes var steingamle alt den gangen https://www.noresk.com/forum/emne/9535-eskorteadventskalender-2023-med-mulighet-for-ønsker/?do=findComment&comment=46495

Takk @thorm

Betalte du 2 eller 3k for en time?  Til meg sa hun det siste, men regner med at det kunne forhandles? Tror hun ville ha hele 2,4k for en halvtime.

Jeg betalte 2k for en time. På min forespørsel sa hun 2-3 k for en time. " er greit sa jeg og hun godtok uten å diskutere

  • Like 2
Lenke til kommentar
58 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg siklet på henne i over et år, chattet og fikk gratis bilder m.m.  Ja, jeg er nok gjerrig der.  Tok henne med i Eskorteadventskalender 2023 https://www.noresk.com/forum/emne/9535-eskorteadventskalender-2023-med-mulighet-for-ønsker/?do=findComment&comment=46426

og fikk kommentar fra @MysteryGuy på at bildene hennes var steingamle alt den gangen https://www.noresk.com/forum/emne/9535-eskorteadventskalender-2023-med-mulighet-for-ønsker/?do=findComment&comment=46495

Takk @thorm

Betalte du 2 eller 3k for en time?  Til meg sa hun det siste, men regner med at det kunne forhandles? Tror hun ville ha hele 2,4k for en halvtime.

Trenger ikke si takk til meg :-) Vært i dette gamet i ca 35 år og 3-4 forum før dette :-) Men deler gledelig erfaringer og tips

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, thorm skrev:

Trenger ikke si takk til meg :-) Vært i dette gamet i ca 35 år og 3-4 forum før dette :-) Men deler gledelig erfaringer og tips

Ah, det er mest alminnelig høflighet som gjør at jeg takker.  For mange syns de fortjener det og blir litt sure inni seg om de ikke blir takket.  Så ren smøring av forbindelser, med andre ord.  Kan være flink til å smøre tjukt på!  31 års erfaring her :-) 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, thorm skrev:

Trenger ikke si takk til meg :-) Vært i dette gamet i ca 35 år og 3-4 forum før dette :-) Men deler gledelig erfaringer og tips

Var jenta søt/pen i ansiktet? Synes det hun sendte meg på snapchat er langt ifra de bildene som ligger på eskortejenter… rumpa var ikke så fin nei

Lenke til kommentar
11 timer siden, Apeesel skrev:

Var jenta søt/pen i ansiktet? Synes det hun sendte meg på snapchat er langt ifra de bildene som ligger på eskortejenter… rumpa var ikke så fin nei

Bobbob..... Har sendt penere men og langt styggere. Hva skal jeg si...... 6/10 kanskje

På 13.2.2024 den 12.38, Apeesel skrev:

Har noen møtt henne? Alltid trodd det er scam og hun har brukt de samme bildene i minst 5 år. https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/asian-norsk-28304.html

Blei dratt litt ut av sammenheng men for å svare på hva du spør om så er det ikke scam. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Prøvde også å møte henne for et par år siden - booket hotell, men hun feiget ut på dagen med dårlige unnskyldninger. Da måtte jeg skaffe en erstatter, og hvilken erstatter jeg fikk (se under). Hun forsvant imidlertid senere😩IMG_1232.thumb.jpeg.c93e105a1284fc39cb548d9715274ace.jpegog:

 

IMG_1233.thumb.jpeg.39296bb85371d4ba772ebc3fca6d1d7b.jpeg

Endret av Revenger
  • Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

Prøvde også å møte henne for et par år siden - booket hotell, men hun feiget ut på dagen med dårlige unnskyldninger. Da måtte jeg skaffe en erstatter, og hvilken erstatter jeg fikk (se under). Hun forsvant imidlertid senere😩IMG_1232.thumb.jpeg.c93e105a1284fc39cb548d9715274ace.jpegog:

 

IMG_1233.thumb.jpeg.39296bb85371d4ba772ebc3fca6d1d7b.jpeg

Det er imponerende å se at du kan uttrykke deg uten å inkludere gåter eller mysterier 😘

Lenke til kommentar
1 time siden, Apeesel skrev:

Det er imponerende å se at du kan uttrykke deg uten å inkludere gåter eller mysterier 😘

Han må jo uttrykke seg konsistent på denne måten for at han ikke skal bli avslørt.  Det er slik de arbeider både i politidirektoratet og i det bygge oppe ved Lutvann.

Lenke til kommentar

Traff henne på en datingapp og snappet litt med henne. Hun ønsket å møtes, men det var aldri snakk om noe betaling. Så hun er nok ekte. Ble derimot aldri noe møte, for hun sendte så mye rart… Skal ikke fjerndiagnostisere noen her, men blir ikke sjokkert om det er noe psykiatri inne i bildet her. 

Lenke til kommentar

Hun er nok litt sånn typisk for en del av de som annonserer på Eskortejenter.net: semipro

De står ikke løpet helt ut og jobber som eskorter, men de prøver litt eskorte, litt sugardating, litt vanlig kjæresteopplegg osv. samtidig.  Og så annonserer de her fordi det ikke koster noe, og er lite kontroll med bilder m.m.  Jeg har altså chatte mye med henne, og det var som eskorte.  Da hadde hun ikke sted, så litt som @Revenger skriver, men jeg gjorde ikke det samme.  Syns jo at @thorm oppsummerer henne greit.  Samt det at hun har hatt de samme bildene i mer enn 6 år.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...