Gå til innhold

FMF


Karsten

Anbefalte innlegg

Som de fleste (?) herrer her liker så er det nok FMF. Det kan være en klassiker, eller ikke...

Etter å ha forsøkt dette i et par sammenhenger så må det sies at FMF uten at damene leker seg i mellom også så er det nærmest bortkastet moro. Da blir det som å ga sex med en dame av gange, mens den andre dama sitter og kjeder seg, eller i beste fall kommer med oppmuntrende tilrop.

Krav til FMF er...

- Damene er bifile

- Damene kysser villig både seg i  mellom og på meg

- Damene suger meg og slikker hverandre

- Damene suger og slikker meg samtidig

Så til poenget... Er det noen som kjenner til en duo av damer som er med hele veien...?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det er et lesbisks bifilt par ut mot Lillestrøm(?)som annonserer i blant. Ikke aktiv annonse nå, men følger du med på Duo/Viken dukker de nok opp etterhvert .Flere god anmeldelser. Ikke rukket å besøke selv enda.

Lenke til kommentar
6 timer siden, Karsten skrev:

Som de fleste (?) herrer her liker så er det nok FMF. Det kan være en klassiker, eller ikke...

Etter å ha forsøkt dette i et par sammenhenger så må det sies at FMF uten at damene leker seg i mellom også så er det nærmest bortkastet moro. Da blir det som å ga sex med en dame av gange, mens den andre dama sitter og kjeder seg, eller i beste fall kommer med oppmuntrende tilrop.

Krav til FMF er...

- Damene er bifile

- Damene kysser villig både seg i  mellom og på meg

- Damene suger meg og slikker hverandre

- Damene suger og slikker meg samtidig

Så til poenget... Er det noen som kjenner til en duo av damer som er med hele veien...?

Jeg ser etter det samme, men det er ikke flust av tilbud på kanten nå om dagen.

Kjenner jeg savner Eva & Tuva, de leverte noen saftige trekanter, dessverre er de ikke aktive lengre.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Hmmm... F... Det er vel det jeg mener. Jeg mener da altså:

FFM

MFM

Jeg mener altså ikke FMF - Da er jo bi-leken damene i mellom borte...

NB! @Tototre Jeg er ikke medlem av FLC - Forkortelse for "Norsk Dysleksiforbund"...

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Karsten skrev:

🥴 Nei...?

åh.... mente Oslo S

Det andre er visst et band.  Neida, det er en sånn dysleksitest for dummies.  Tirsdag kl avtalt som avtalt for å gjøre framtidige avtaler.*

* Føler meg litt som et slikt hemmelig samfunn som brukte koder i avisannonser for å informere internt offentlig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 9.2.2024 den 15.34, Tototre skrev:

@Karsten, mener du FFM, eller er dette noe helt annet?  Nå lurer jeg jo litt på om du også er dyslektiker, slik som , @Gang bang hevder at hun er?

Jeg er det fikk dysleksi i 9 klasse på ungdomsskolen etter mye frem og tilbak om det var dysleksi eller bare skrive og lese vansker 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 11.2.2024 den 14.46, Gang bang skrev:

Jeg er det fikk dysleksi i 9 klasse på ungdomsskolen etter mye frem og tilbak om det var dysleksi eller bare skrive og lese vansker 

Da mangler du bare ei dame med hoftedysleksi, som hverken kan lese eller skreve.  ;) 

  • Haha 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...