Gå til innhold

HMS


DelToro

HMS  

14 stemmer

  1. 1. Hvor viktig er det for deg at gledespiken er kortreist?

    • Tenker jeg lite på
      3
    • Hver gang, og så sykler jeg eller bruker kollektivtransport til møtet (stemmer også MDG)
      2
    • Hva faen har du røyka DelToro?
      9


Anbefalte innlegg

Som (selvutnevnt) HMS-ansvarlig på forumet reagerer jeg sterkt på mangelen på systematisk HMS-arbeid hos gledespiker og horekunder. Husk at vi alle har et ansvar for gode HMS-rutiner. 

Det er svært populært med Latinas, men har du tenkt på at de sannsynligvis har et betydelig større klimaavtrykk enn kortreist fitte? Her etterlyser jeg bedre merkeordninger, slik at vi som kunder kan ta gode, veloverveide valg. Samtidig ser jeg problemet med at kortreist fitte ofte er et dyrere produkt. Kanskje miljødirektoratet kunne opprettet støtteordninger slik at de kortreiste tilbyderne kunne motta noe i støtte fra direktoratet og utjevnet prisen ut til forbruker? 

Dersom du skal på gangbang med @Gang bang hva med å sykle til møtet, og la bilen stå? Eller samkjøre?

 

  • Thanks 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Det er alltid sånn at den som stikker hodet fram og tror at han er noe i Norge blir valgt til et eller annet.  Nå er jo valget enkelt siden du selv sier HMS-ansvarlig.  Da skal @DelToro få skrive en episode om dette i Håndbok for horekunder.  Noe av det viktigste (og det jeg strever mest med) er å finne en passende anekdote slik at svigerfaren til @Kaxda skal bli fornøyd når han leser dette under julemiddagen i 2025!  Alle som stemmer på @DelToro som HMS-forfatter 👍

 

 

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Allerede nå, etter mindre enn en halvtime, ser det ut til av noen av oss ansvarlige i forumet (les voksne) må sende en ekspedisjon fra Hovedstaden til sørlandets hovedstad for å la vår nye HMS-ansvarlige gjennomgå den vanlige rustesten før han offisielt trer inn i stillingen.  Det blir med et par eskorter som eskorte, så jeg kan love et hyggelig og vellykket treff.

  • Haha 2
Lenke til kommentar

HMS er viktig, særlig dersom vi skal nå bærekraftsmålene. Da tenker jeg @Tototre virker å falle naturlig inn i til rollen som tillitsvalgt, og @LoveOWO som verneombud. I så måte virker aktivitets strømmen siste 24t som noe som kunne vært gått en runde på. Lite bærekraftig med svak måloppnåelse sett fra min side. Potensielt skadelig for miljøet er det oxo.
 

anekdoter til svigerfar er alltid vanskelig. Han er en bestemt kar med tydelig verdisett, så der har jeg så langt kommet lengre ved å gå gjennom svigermor for å oppnå ønsket resultat. Usikker på om @Tototre får innpass der, men hun passer hans foretrukne profil tror jeg.

stemmer for at HfH ikke media lanserer men heller holdes ekslusivt for de innvidde. Terningkastene vil nok variere mye innen både A-pressen og tabloidene, selv om det er fullt av sexere allerede. Loven en nok den strengeste kritikeren, selv om love is love har slått rot som politisk korrekt for lenge siden.

apropos, spenstig debatt i dansk politikk om dagen om hvilke love som er innafor..

Endret av Kaxda
Ærlighet varer lengst..
  • Like 4
Lenke til kommentar

Kortreist og miljøvennlig har alltid vært viktig for meg, derfor har jeg meg alltid, utelukkende med veganere med lokasjon innenfor bompengeringen.

Det er bærekraft i et nøtteskall ❤️ 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...