Gå til innhold

Horene slår tilbake!


Tototre

Motivasjonen for å bruke dette forumet  

24 stemmer

  1. 1. Hva er hovedgrunnen til at du er på www.noresk.com?

    • jeg kjøper seksuelle tjenester
      15
    • jeg selger seksuelle tjenester
      2
    • jeg kjenner noen som selger
      0
    • jeg kjenner noen som kjøper
      1
    • andre årsaker
      2
    • vet ikke
      4


Anbefalte innlegg

The Empire Strikes Back (Star Wars ep. V).  Når @Burt_Reynolds, @Gaggball, @anonymbruker, @Karsten og  @grevlingmannen med noen flere har laget helt nye tråder med tildels ferske anmeldelser av gledespiker som har vært i jobb i Norge den siste tiden, så er det ikke rart om noen av dem vil slå tilbake og forsvare seg selv.  Eller de får en, eller flere andre til å gjøre det.  Og da må de faktisk registrere seg og opprette en bruker her på http://www.noresk.com.  Kjønnsbalanse, det er vel en kjær ting for deg, @Bikkuriv2 ?

Det er mye sexarbeiderne kan reagere på av det vi skriver og diskuterer:

I tillegg til disse tingene, så har kvinner en forkjærlighet for å diskutere saker og ting som de fleste menn blåser en lang marsj i.  Nye, dagsaktuelle eksempler på dette ser vi fra innleggene fra @Zezeh , @Gang bang og @Nayla, som begge har registrert seg nylig og bidrar aktivt.  Velkommen til dere tre!

Endret av Tototre
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Endelig en ærlig politiansatt som har svart på en spørreundersøkelse her på forumet! 

Hva er hovedgrunnen til at du er på noresk?  Den det gjelder svarte helt ærlig: Andre årsaker

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...