Gå til innhold

Sex før klokka seks om mårran


Tototre

Tidlig morgensex  

10 stemmer

  1. 1. Hvor vanlig er det for deg å ha sex etter å ha sovet minst 3t med en kvinne, før kl 06?

    • Aldri skjedd
      4
    • En gang
      0
    • Fra 2-9 ganger
      2
    • Svært vanlig
      2
    • Vet ikke
      2


Anbefalte innlegg

I år har jeg kommet to ganger før klokka seks om morgenen.  Inni to forskjellige kvinner.  Etter å ha sovet 5-6 timer først.  Det har vært deilig for oss begge.  Seinere på dagen har jeg jobba og dagdrømt om hva vi gjorde.  Forlengelse av fortryllelsen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
36 minutter siden, Karsten skrev:

Du verden.. vil du utdype...? 🤔

Andre gangen var i dag.  Å skrive om det forlenger nytelsen.  Ellers syns jeg alltid at sex om mårran er godt.  Har oxo en hang til å være enig med @Revenger i at det er noe annet å være hennes første kunde på en ny dag.  Ofte er jeg den siste...

På jobb nå.  Fin start på dagen.  Ytterligere utdyping: Er ikke fan av "hele-natten-opplegg" fra 22-08, el.l. som ofte koster fra 4k - 12k med max 2, kanskje 3/4 ligg om du er heldig og får kanonen til å virke (ditt uttrykk @Karsten .)  Har gjort det, men med faste, og i andre arrangementer betaler jeg kanskje 3k og har sex før vi sover og sex når jeg våkner og vekker henne :-)  Det meste er mulig!

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...