Gå til innhold

Hundeskatt....


Karsten

Anbefalte innlegg

Noen ganger lurer jeg litt på hva de tenker når de tar annonsebildene???

Vel, jeg like rumpe-og-mus-bilder, men ELSKER når de ligger på rygg og spriker.  Slik som Nayrobi her

Screenshot_20231223_210608_WhatsApp_remastered.thumb.jpg.b133e63113796232635c7967c59eec09.jpg

Eller som Sweet Hot Katy

image.png.7dec2c664a73faaf69a96fa197c2c146.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
46 minutter siden, Karsten skrev:

Jeg så vel bare Nayrobi som så opp på meg eller at det plasket i doggy...

Katy har jeg ikke nydt...

Katy vil jeg si gir mer av seg selv i dette bildet, om vi sammenligner.

Noen av de beste annonsebildene har ikke nødvendigvis blitt tatt av fotografer.  Skal klippe og lime inn når jeg kommer over et godt et.  Men fra hukommelsen har jeg et minne: Russiske Vittalina, høy, langt, mørkt hår, stående i en døråpning med armene opp.  Bildet tatt forfra, viser de yppige puppene og musa hennes.  Knærne krysser hverandre, men den lille trekanten med luft mellom lærene og fitta gjør det hele mer sexy enn selve nakenheten og den vakre kroppen.  Det som altså er bildet av ikkeno.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Synes du er litt kjiip her. Var det ikke du som ga kompliment for å vise nippler, riktignok til en gubbe😀 N ser sttålende ut og viser d meste...

  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...