Gå til innhold

Eskorter og dødsfall


Gummislave

Anbefalte innlegg

Har jeg bare hatt statistisk uflaks, eller har andre også registrert hva jeg ville karakterisere som en overhyppighet i forhold til hos andre bekjente? Og hva er i så fall årsaken? Noen eksempler:

1. 1994, Ca. en uke etter at jeg hadde besøkt en ganske så sprek dame i Oslo, leste jeg i avisen om en drapssak på en prostituert i Oslo. Nok informasjon til at jeg lett kunne slutte meg til at det var hun jeg hadde truffet. Motivet var visstnok sjalusi. Egentlig et under at jeg ikke ble tauet inn.

2. Tidlig 2000-tall. Bente (sto fram i Aktuell Rapport ved en anledning) var en del eldre enn meg, men skikkelig spennende dame. I følge Madam Sara, som da var min faste, var det visstnok snakk om piller og selvmord.

3. 2023. Min faste gjennom flere år dør pluselig seint på sommeren. Medfødt sykdom, jeg vet hun slurvet litt med medisinen av og til. Jeg gråter fremdeles, hun var et virkelig flott menneske.

4. 2023, seint på høsten. En jeg hadde ganske mye kontakt med de siste årene. Vi pratet, og jeg hjalp henne fra tid til annen, men ikke noe mer enn det. Student, to nydelige unger, voldelig eks-samboer. Vet ikke noe om dødårsak.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd det samme som deg, ennå.  Men noen av de faste har passert 40 med god margin.  Så lenge de ikke går forbi meg i alder er det OK.

Hvorfor har de gått bort?  For noen har det med livsstil og levekår å gjøre.  Om de har slitt og hatt økonomiske problemer i lang tid så er det mange eskorter som dør tidligere enn det som er gj.snittlig levealder for kvinner.  Dette er et yrke fullt av stress og andre ting som klart blir røde flagg i HMS-analysen til @DelToro

Lenke til kommentar

Ja, det kan nok ha noe med saken å gjøre. De to første jeg nevnte var nok 30-40, de to siste henholdsvis 36 og 28, så ikke så veldig gamle. Angående dine,  har de ikke gått forbi deg i alder ennå, gjør de det neppe med det første :D

  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Gummislave skrev:

Har jeg bare hatt statistisk uflaks, eller har andre også registrert hva jeg ville karakterisere som en overhyppighet i forhold til hos andre bekjente? Og hva er i så fall årsaken? Noen eksempler:

1. 1994, Ca. en uke etter at jeg hadde besøkt en ganske så sprek dame i Oslo, leste jeg i avisen om en drapssak på en prostituert i Oslo. Nok informasjon til at jeg lett kunne slutte meg til at det var hun jeg hadde truffet. Motivet var visstnok sjalusi. Egentlig et under at jeg ikke ble tauet inn.

2. Tidlig 2000-tall. Bente (sto fram i Aktuell Rapport ved en anledning) var en del eldre enn meg, men skikkelig spennende dame. I følge Madam Sara, som da var min faste, var det visstnok snakk om piller og selvmord.

3. 2023. Min faste gjennom flere år dør pluselig seint på sommeren. Medfødt sykdom, jeg vet hun slurvet litt med medisinen av og til. Jeg gråter fremdeles, hun var et virkelig flott menneske.

4. 2023, seint på høsten. En jeg hadde ganske mye kontakt med de siste årene. Vi pratet, og jeg hjalp henne fra tid til annen, men ikke noe mer enn det. Student, to nydelige unger, voldelig eks-samboer. Vet ikke noe om dødårsak.

Kjenne det godt.

Jeg er så hjerteknust av Norsk Marie XXL.Vi hadde godt kontakt,men klare ikke møte fysisk..

Jeg var nød operert i 2022,var helt alene for to mnd,alle trodd jeg skulle bli helt frist etter 3 mnd så fikk ingen støtte fra Nav eller Helse Vest(jeg faktisk trengt fisoterapi eller ergoterapi,som har bli nekte fra en «spesialist» i Sus.Har treffe kunde med mye smerte,men eskorte som har hjelp meg fysisk og psysiske.Men det var en perioden jeg har tenke det var det.Vi funnet ut jeg hadde en kompliksjon og må operert igjen,og gradevis kommer tilbake.Salg av video/cam tjenneste har redde meg flere ganger.Jeg har ikke tenke å ta min egen liv,jeg var faktisk redd a dø nå jeg sove.

Derfor eskortejentene har en spesiel plass,de var kunder som kommer fra det,Ikke RE som har hjelp meg i den perioden.❤️

Det er flere eskorte som lyder med depresjon og angst,skyld,scam,og nå kommer en kunde,vi må ha en smill.Det påvirker sterk en review som Burt har lagt i Polish Anna,fks,nå han nevne hu veie 100 kg.Jeg har treff henne for,og kan bekreft hun er ikke tynn,men hun ikke veie mer enn jeg!Du vet ikke vis hun ta noen antidepressant eller må ha noen medisine som kortikoider.Hun har deaktivert anmelde i RE etter det og har nedsatt prisen.Og det er ikke godt tegn.Jeg er er veldig bekymret.Hun hadde mange planer og var så glad sist jeg var med henne.Hun forlot Norge,men jeg skal sjekke opp hennes opp.

Jeg kommer ut av bransje uskade,mental helse i top,uten rus eller drikkeproblemer(min stor problemer er RedBull),men fysisk nedsatt,men 95% av eskorte har noen type av avhengighet for å fortsette, de trenger pengene og trenger å holde dere glade, for å unngå dårlige anmeldelser som kan påvirke virksomheten.

Alle vi skal dø en dag.Jeg håper jeg leve til 80 år.🙂

 

Lenke til kommentar
På 6.2.2024 den 22.17, Gummislave skrev:

1. 1994, Ca. en uke etter at jeg hadde besøkt en ganske så sprek dame i Oslo, leste jeg i avisen om en drapssak på en prostituert i Oslo. Nok informasjon til at jeg lett kunne slutte meg til at det var hun jeg hadde truffet. Motivet var visstnok sjalusi. Egentlig et under at jeg ikke ble tauet inn.

Anita Hjertvik-saken? Politiet har vel egentlig konkludert med at hun ble drept av en tidligere samboer, og det er nok heldig for deg. Ellers hadde de nok begynt å hente frem gamle DNA prøver fra leiligheten hennes og sammenlignet med slektsgranskningstjenester. Samboeren mener jeg ble funnet død kort tid etterpå, men det var vel sikkert et miljø med en litt hard livsførsel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, HerrSerr skrev:

sammenlignet med slektsgranskningstjenester

Slik verden utvikler seg er det vel ingen god ide å dele DNA frivillig lenger.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Minuss skrev:

Slik verden utvikler seg er det vel ingen god ide å dele DNA frivillig lenger.

Var det et tidspunkt der det kunne regnes som en god ide tidligere?

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Har inntrykk av at mange strømmet ukritisk til med Q-tips for å sende til MyHeritage - Genealogy search for noen år tilbake. Og myndighetene bidrar ved å godkjenne at disse utleverer data. Jeg lot meg ikke friste.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Usikker her. Synes det et interessant å se bakover i tid - lengre enn til en drit-redd trommeslager på 16 år som såvidt slapp unna slaget ved Narva, eller Poltava. Kult å trekke linjene over til de ukrainske steppene og lengre til proto-Iranske steppefolk , og enda lengre bakover. En q-tip skrape kan åpne dører svært langt bakover i tid - faktisk til våre etterkommere  i Afrika,  for over 100.000 år siden.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det er vel en annen tråd her som omhandler litt av det samme; noen som etterlyste ei konkret dame, men som gikk bort i fjor.

Så er det vel sånn at mange eskorter lever et hardt liv, det tærer på kroppen.

Jeg hadde ei fast som vekslet mellom her og Sverige, også en tid på gata i Oslo, som gikk bort for 12 år siden, men hun fikk kreft.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...