Gå til innhold

Noen liker mora, andre liker dattera osv


Gaggball

Anbefalte innlegg

Har vært i gamet i mange år, og jeg har mer enn en gang ristet på hodet av smaken til andre. Så måtte jeg gå i meg selv... Jeg har jo ikke fasiten på hva som er ei deilig dame for andre! Som overskriften sa, noen liker dattera, andre liker mora, men noen liker alt som holder 37grader og går i skjørt ;)

Etter at jeg gikk noen runder med meg selv om dette med smak, så er det bare å innse at jeg har gått glipp av mye deilig sex, nettop pga av utseendet! Men jeg har nå min smak og i disse AI dager så kan man jo sette sammen det man liker selv.

  • Høyde: Maks 155cm
  • Blonde
  • Grønne øyne
  • Vekt: maks 45kg og det er med skolesekk og fulladet mobil ;)
  • BMI: maks 20
  • Bryster: A/B/C-cup, en av de er greit. hvem av de spiller ingen rolle da det i utgangspunktet ikke er interessant. Større blir bare tacky for meg...
  • Lita stram rumpe, da snakker vi :)
  • Alder: 20-35år

Som da kan deep throat, a-level som er min smak. Finnes selvfølgelig unntak i alle retninger. Hatt damer som er fra 146 til 184 i høyde. Eller som Cristall sa: I am tall, and you want me with heels on? Jepp, Cristall med 5" heel, da ble hun 190cm. unntak finnes i alle retninger. Håper at Cristall kommer tilbake, det er ei deilig dame!

 

Men tilbake til smak og behag... Det som er digg for deg, kan være turn off for meg og motsatt. Etter at jeg gikk noen runder med meg selv omkring dette, så må man bare respektere at noen har en annen smak. Og det er helt greit!

Jeg skal ikke fortelle deg hva som er ei deilig dame for deg. Fordi det klarer du selv og det må andre respektere også jeg :)

Endret av Gaggball
Stavefeil
  • Like 4
  • Haha 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Gaggball skrev:

Har vært i gamet i mange år, og jeg har mer enn en gang ristet på hodet av smaken til andre. Så måtte jeg gå i meg selv... Jeg har jo ikke fasiten på hva som er ei deilig dame for andre! Som overskriften sa, noen liker dattera, andre liker mora, men noen liker alt som holder 37grader og gåt i skjørt ;)

Etter at jeg gikk noen runder med meg selv om dette med smak, så er det bare å innse at jeg har gått glipp av mye deilig sex, nettop pga av utseendet! Men jeg har nå min smak og i disse AI dager så kan man jo sette sammen det man liker selv.

  • Høyde: Maks 155cm
  • Blonde
  • Grønne øyne
  • Vekt: maks 45kg og det er med skolesekk og fulladet mobil ;)
  • BMI: maks 20
  • Bryster: A/B/C-cup, en av de er greit. hvem av de spiller ingen rolle da det i utgangspunktet ikke er interessant. Større blir bare tacky for meg...
  • Lita stram rumpe, da snakker vi :)
  • Alder: 20-35år

Som da kan deep throat, a-level som er min smak. Finnes selvfølgelig unntak i alle retninger. Hatt damer som er fra 146 til 184 i høyde. Eller som Cristall sa: I am tall, and you want me with heels on? Jepp, Cristall med 5" heel, da ble hun 190cm. unntak finnes i alle retninger. Håper at Cristall kommer tilbake, det er ei deilig dame!

 

Men tilbake til smak og behag... Det som er digg for deg, kan være turn off for meg og motsatt. Etter at jeg gikk noen runder med meg selv omkring dette, så må man bare respektere at noen har en annen smak. Og det er helt greit!

Jeg skal ikke fortelle deg hva som er ei deilig dame for deg. Fordi det klarer du selv og det må andre respektere også jeg :)

hahaha, hvorfor følte jeg at denne var til meg?🤣
alle damene jeg ligger med er ikke modeller, men det er litt av greia.
i starten var det bare deilige damer, men etter vært begynte jeg å utforske.
og fant ut at en god tid, er noen ganger bedre enn ei dame som er sur med amfetamin sår i ansiktet🧄✝️
hun som ikke er så pen, vil ofte gjøre opp med extremt god personlighet, kanskje hun jobber litt hardere også.
fordi hun har mer konkurranse. 🏋️‍♀️

skal jo også sies at jeg er en hund🐶
VOFF

Endret av anonymbruker
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, anonymbruker skrev:

hahaha, hvorfor følte jeg at denne var til meg?🤣

Overhodet ikke. Den var ikke myntet på noen særskilte. Var kun generellt.

Men du har et godt poeng mtp god tid. Vanlige damer vs "modeller" osv. vil gjøre en bedre innsats etc.

 

Har et godt eksempel. Jeg har tidligere jobbet i utelivet (mange år siden). Der hadde vi en fast gjest som KUN sjekket opp de "styggeste" damene som var tilstedet. Vi ble etterhvert godt kjent og jeg måtte spørre om hvorfor han gjorde dette? Fordi han var en kjekk man som hadde draget...

Hans konklusjon: De vet de står bakerst i køen når det gjelder å bli sjekket opp. Og når de blir sjekket opp og øyner muligheten for sex. Så kommer de til å knulle livet av seg, fordi de VET det er lenge til neste gang. Og du kan gjøre akkurat hva du vil, de sier ikke nei til noe som helst...

Vel, jeg er ikke helt der altså, men ser poenget ;)

  • Like 3
  • Haha 3
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Gaggball skrev:

Har et godt eksempel. Jeg har tidligere jobbet i utelivet (mange år siden). Der hadde vi en fast gjest som KUN sjekket opp de "styggeste" damene som var tilstedet. Vi ble etterhvert godt kjent og jeg måtte spørre om hvorfor han gjorde dette? Fordi han var en kjekk man som hadde draget...

Hans konklusjon: De vet de står bakerst i køen når det gjelder å bli sjekket opp. Og når de blir sjekket opp og øyner muligheten for sex. Så kommer de til å knulle livet av seg, fordi de VET det er lenge til neste gang. Og du kan gjøre akkurat hva du vil, de sier ikke nei til noe som helst...

Vel, jeg er ikke helt der altså, men ser poenget ;)

det var meg😮

  • Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Er interessert i det meste.  Trenger ikke ha to bein engang (men jeg bør kunne snu henne rundt.)  Det er som du sier @Gaggball at den beste sexen ofte kommer fra de som ikke er de modellvakre.

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg orker ikke stygge damer for min del. Naboens datter funker - hun må ikke være som en modell. De som er for fine er bare vanskelige i senga, vil ikke ditt, vil ikke datt... 🤨

Jeg har venner som har gått etter alt som hadde 2 høl i buken og en villig munn - men da kommer de hjem med mye rart..

  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
18 timer siden, Karsten skrev:

De som er for fine er bare vanskelige i senga, vil ikke ditt, vil ikke datt... 🤨

Karsten da, du kjenner vel ordtaket:

Treat a lady like whore, and a whore like a lady and you will have a great night :) 

  • Haha 2
Lenke til kommentar

I de fleste anmeldelser her av damer så ser jeg lite/ingenting om at hun er feit, stygg, stor nese, stygge pupper etc etc. Som regel leser jeg og hun hun var blid/sur, luktet vondt, røyker, dårlig ånde, sur fitte, ville ikke det dere hadde avtalt, ikke dukker opp til avtale, +++

Det betyr altså at alle de tingene hun kan gjøre noe med.

Eller at hun har falske bilder, gamle bilder etc.

Og det synes jeg er fint.

😀👍

Endret av Karsten
  • Like 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 6.2.2024 den 8.21, Karsten skrev:

I de fleste anmeldelser her av damer så ser jeg lite/ingenting om at hun er feit, stygg, stor nese, stygge pupper etc etc. Som regel leser jeg og hun hun var blid/sur, luktet vondt, røyker, dårlig ånde, sur fitte, ville ikke det dere hadde avtalt, ikke dukker opp til avtale, +++

Det betyr altså at alle de tingene hun kan gjøre noe med.

Eller at hun har falske bilder, gamle bilder etc.

Og det synes jeg er fint.

😀👍

Jeg tar det ikke så tungt om damene ser sånn eller sånn ut, bare de ikke har jukset med bildene osv.

Der jeg reagerer er på sånt som hun ene polske dama som bruker bilder fra 1995 der hun var ung og vakker, mens hun nå er minst 45+ og veier 100+ kilo minst. Nå er hun tilbake med en ny annonse med totalt misvisende bilder, med fetish tema. Dere skal få en liten rebus på å peile ut hvilken annonse det er 🤣


Dette med late og uinteresserte damer er det som irriterer meg mest. Når de bevisst jukser for å få deg ut døra fortest mulig, de er sleipe eller unnlater å utføre det som er avtalt. Sleipheten er kanskje den værste, de vet de slipper unna med det. Men da blir det totalslakt i anmeldelsene.

Hun fra her om dagen, tok fullstendig kaka! Gadd bare én stilling. Da snakker vi latsekk. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg blir egentlig litt beklemt av headingen, jeg kunne lett tenkt meg begge, men det er meg, bevares, prøver ikke å presse dere alle i min form!

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 5.2.2024 den 1.44, anonymbruker skrev:

hahaha, hvorfor følte jeg at denne var til meg?🤣
alle damene jeg ligger med er ikke modeller, men det er litt av greia.
i starten var det bare deilige damer, men etter vært begynte jeg å utforske.
og fant ut at en god tid, er noen ganger bedre enn ei dame som er sur med amfetamin sår i ansiktet🧄✝️
hun som ikke er så pen, vil ofte gjøre opp med extremt god personlighet, kanskje hun jobber litt hardere også.
fordi hun har mer konkurranse. 🏋️‍♀️

skal jo også sies at jeg er en hund🐶
VOFF

Vi er forskjellige - åpenbart. Jeg har nok alltid blitt tiltrukket av pene kvinner- hvorfor gå for trøstepremier, om du ikke må?

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Vi er forskjellige - åpenbart. Jeg har nok alltid blitt tiltrukket av pene kvinner- hvorfor gå for trøstepremier, om du ikke må?

Jeg tenker i samme bane, jeg gidder ikke kjøpe en bil jeg ikke syntes er fin, jeg går ikke og spiser på en shabby restaurant, jeg bor ikke på 2-stjerners hotell og jeg gidder ikke ligge med stygge damer. Heldigvis for de stygge damene, de shabby restaurantene, hotellene med 2 stjerner og selgere av drittbiler, så finnes det folk med en annen smak enn meg.

  • Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, Revenger skrev:

Vi er forskjellige - åpenbart. Jeg har nok alltid blitt tiltrukket av pene kvinner- hvorfor gå for trøstepremier, om du ikke må?

Vel, med tanke på det som LaraConti har sagt om unge, pene østeuropeiske jenter som ikke kommer hit på egen hånd for å selge seksuelle tjenester, så er det i tillegg lommeboka som har et ord med i laget: Noen ganger er volum viktigere enn kvalitet for øyet.  Og kvaliteten for øyet er ikke alltid et tegn på fullverdig kvalitet likevel.  Det vet jo du oxo godt.

  • Confused 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...