Gå til innhold

Sminket eller usminket. Sannheten bak sminken.


Tototre

En sminket sannhet  

20 stemmer

  1. 1. Foretrekker du at gledespiken er sminket?

    • ja
      5
    • nei
      8
    • vet ikke
      1
    • ja, men ikke oversminket som en hore
      6


Anbefalte innlegg

Historisk har gledespikene alltid vært sminket.  Slik at det har vært overtydelig hva de jobber med.  Hvilke tjenester de utfører.  Sminken er en viktig del av fortryllelsen.  Den er med på å forføre menn.  Vi får noe som vanligvis er uoppnåelig ved å betale for det.  Jeg elsker denne teatralsk delen av skuespillet som et treff med en eskorte ofte kan være.  Noen av de norske jentene jeg var med på slutten av 90-tallet og starten av dette årtusenet hadde jeg ikke kjent igjen om de hadde tatt av sminken.  Det er deilig.  Men kan være litt kronglete om jeg vil slikke dem på steder hvor de har jobbet hardt for å se ut som de gjør.  Forståelig nok.

I dag lå jeg med en ung kvinne jeg har hatt flere ganger før.  Var hennes eneste i dag, sa hun.  Har ikke annonsene aktive.  Fordel meg, du er enig der, @Revenger ?  OK, men så hadde hun ikke sminket seg som vanlig.  Nå så hun helt vanlig ut.  Som nabojenta.  Ja, absolutt attråverdig, for alderen er midt i tjueårene.  Men det manglet noe.

Det er oxo andre av de faste eskortene jeg har møtt uten sminke.  Det blir noe annet.  Ikke litt rått.  Litt mindre eventyr og fortryllelse.  Men jeg klager ikke siden jeg liker variasjon.  Og jeg får slikke, kysse, sleike og spytte mer når de ikke er sminkedukker.

Sånn, @anonymbruker.  Dette var til folket.  Garanterer at dette fyller et større behov enn min penis.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, anonymbruker skrev:

dette fylte ingen behov.
dick pic asap (as quick as possible)

vist ikke mister du all integritet her på forumet.

btw natulig, litt sminke er min favoritt. men dette driter jeg egentlig litt i... @Tototre

jeg skriver ikke for alle alltid.  Det er noe som kalles målgrupper.  De får noe ut av dette.  Det er oxo derfor jeg bruker meningsmålinger/spørreundersøkelser, for å få vite noe mer om hva som befinner seg av tanker og behov in the underbelly of the people.  Du har nok så store behov at det er vanskelig å fylle dem.....

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, anonymbruker skrev:

@Tototre = fattig mann med null integritet. 
det er på tide å legge ut bildet.
dette begynner å bli flaut for deg.
og jeg er ikke hypp på å spør deg vær dag.

har du ikke baller?

Ja, ser du ikke forskjell på en hingst og en vallak?  Profilbildet lyver ikke

  • Haha 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Ja, ser du ikke forskjell på en hingst og en vallak?  Profilbildet lyver ikke

du sier du er en hingst, men du gir "my little ponny" vibez 🦄

bildet?
har du noe å skjule?
er det herpes sår som du venter på skal gå bort?
jeg ville holdt meg unna dine faste, frem til vi får se pikken din.


 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Damen må ha sminke. Totalt uten sminke er lite sexy - sorry damer.. Det må ikke være mye, men litt mørkt rundt øynene og rødt i kinnene kan få meg opp og stå raskere enn uten 🍆

Jeg likte alternativet "ja, men ikke som en hore.." 🤣🤣 Det valgte jeg ikke, men hvis det hadde vært "ja, men som en hore"..

Minner meg om den historien om de 2 karene som møttes hos legens venteværelse... Begge hadde en mørkerød ring rundt kuken ved roten. Den første gikk inn og kom ut igjen og lo og sa at det var lebestift... Den andre som kom ut sa det var kollbrann...

Endret av Karsten
  • Like 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Karsten skrev:

Damen må ha sminke.  🍆

 🤣🤣 

Når hun er sminket er jeg ikke i tvil om hvor jeg er og hvem jeg er sammen med.

De gangene jeg har møtt en usminket gledespike blir det litt sånn at det går noen tanker gjennom hodet: Hva er det egentlig som skjer nå?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, anonymbruker skrev:

du sier du er en hingst, men du gir "my little ponny" vibez 🦄

bildet?
har du noe å skjule?
er det herpes sår som du venter på skal gå bort?
jeg ville holdt meg unna dine faste, frem til vi får se pikken din.


 

Du har driti på drage - hørt om pølse mot penger, her pølse mot pølse😊

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker litt sminker,nok til se frisk,men med noen kunder jeg trenger ikke bruke det.

Hadde leppefyller en gang i livet og aldri mer,det gjør vond!

Har treff en eskorte i shopping rund nyttår,hun se ut som en tiktok filter i RL..og kjempe stor(1,80 ,stor rumpa,mega tits og alt så booom!)Esotisk..😊

780089ae-4582-49f8-ae53-a2cd858490b8.jpeg

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...