Gå til innhold

Perverse svin!


Karsten

Anbefalte innlegg

God aften fra nede i ølen!

Jeg har møtt kanskje 1 eller 2 gp'er underveis... 🤪 

Det er en dårlig skjult hemmelighet at jeg liker det litt kinky og morsomt. Dog er det et stykke fra kinky (som jeg definerer til håndjern, leketøy, tau, pisk etc etc) og til pervers som i kaviar, piss, kvelning etc....

En gp som jeg besøkte (en av de første) klaget på at det var ofte at karene ville leke med avføring, piss etc. Stemmer det? Jeg trodde ikke det - men er det mer vanlig enn jeg tror? 🤔

Endret av Karsten
Lenke til kommentar

Det stemme!

Det er en snill kår i mitt omradet.Ung,med godt job en fantastisk huset rett i kysten.

Han betale 6000 for spise avføring..Men vi klare ikke,fordi han er for chatty og smile som barn..og nå han begynt a vise deg bilde av hennes online kjæreste fra sør amerika,man..

Nope.

Det er kø for mann som

ønsker slik fitta/drink andre mann sædle rett fra gummi etter vi fa kunde…eller spør vi ikke vaske fitta for han kommer..

Ja..

En jenta jeg kjenne fikk 8000 kr for smøre avføring på seg foran cam,men jeg er helt sikker hun bruker Piano pudding istedfor.😂😂

Håper jeg..😜

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...