Gå til innhold

Hva har dere med som gave til gledespiker


Mr. V

Anbefalte innlegg

Ser at noen av dere nevner at dere har med en liten gave til gledespiken dere besøker. 

Hva slags gave pleier dere å gi og hvilket prisleie?

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

stor sjokolade og dusj såpe av god kvalitet.
vist hun tar 300kr for owo, så gir jeg henne 500kr.
koster hun 2700kr, så gir jeg 3000kr.
dette er smøring, og jeg får som regel alltid god service.

noen jenter tar bare pengene uten å telle gjennom,
da må jeg opplyse dem om at jeg ga for mye, men det går bra, hun kan se på det som tips.
dette setter prinsessene pris på, på lik linje med andre som jobber i service yrker.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Helt enig med @anonymbruker!

Gir alt fra litt tips, vin, blomster og en gang en parfyme. Fordi hun luktet så jæv... 😁😂 Nei, det gjorde hun ikke, men fordi fra vi møttes første gang så hadde vi en fantastisk connection. Og hun i København som sa at jeg ikke skulle betale ekstra for anal, OWO, CIM og facefuck fordi hun hadde forsovet seg. Men jeg betalte alikevel. Ennå klager hun på at jeg betalte for mye og ikke har justert ennå. Men tar imot meg når som helst og yter og yter.

De som klager på prisen, er for gjerrige til å tipse. De gir ikke en sjokolade til piken som har sugd på den sure kuken deres. Og forstår ikke hva som gir fantastisk god service. De vil heller aldri forstå hvorfor vi lojale med gull- og diamantkort på SAS eller andre flyselskaper, blir behandlet bedre, og han blir stående sur igjen med bagasjen sin på Kastrup når det er midnatt på fredag. Og faen ikke skjønner hvorfor. Han hadde jo lavprisbillett...

Den klagesangen min kunne blitt lang...

Endret av Karsten
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Redskapet til hingsten mot den gule bakgrunnen rekker aldri å bli sur fordi aktiviteten er regelmessig med korte intervaller.  @Mr. V jeg har aldri med noen gaver ved første besøk.  Men jeg runder av oppover til nærmeste hundrelapp om jeg ikke har akkurat, i noen tilfeller hvor det blir forandringer i bestillingen etter ankomst.

Ved andre, femte og tiende besøk derimot.  Da vet jeg litt mer hva hun liker, og spør vanligvis på forhånd hva hun kan tenke seg å få, om det skulle skje at vi treffes igjen.  Slik kan jeg gi noe hun trenger.  Max 500 kr fra min side.  Og ja, det er smøring.  Noen av de faste har latt meg ha de samme prisene i årevis, så i det lange løp er det jo bra for meg oxo.

Det morsomme med gaver er alle de gangene jeg har fått konfekt og vin fra eskorter, som har fått dette i gave😂 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Karsten skrev:

Ja, jævlig morsomt med reaksjonene - men det er fortsatt mulig å betale seg til ekstra service i Norge...

Helt klart!  Og jeg håper virkelig at du og jeg kommer til å besøke noen av de samme eskortene framover.  Ofte forteller jeg, eller holder korte miniforedrag (som en kjent lege ofte gjør) om vin etter at vi er ferdig med sexen og hun syns hun må lytte til mine interesser de siste fem minuttene vi er sammen (jeg går nesten aldri før betalt tid er ute.)  Så mange norske og utenlandske jenter vet at jeg foretrekker cabernet sauvignon, malbec pinot noir og supertoskanere.  

Så kjære @Karsten, kjøp en av disse druene.  Så får jeg det jeg ønsker meg av eskorten som du har besøkt før meg😂

@anonymbruker må være forsiktig med å gi sjokolade og konfekt til gledespikene våre.  Jeg kan være enig i at noen av dem er i det anorektiske rommet og kan trenge det, men jeg kjenner flere som strever med å holde seg unna slike fristelser.  Kanskje bedre å gi dem slankemidler og narkotika?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Karsten skrev:

Helt enig med @anonymbruker!

Gir alt fra litt tips, vin, blomster og en gang en parfyme. Fordi hun luktet så jæv... 😁😂 Nei, det gjorde hun ikke, men fordi fra vi møttes første gang så hadde vi en fantastisk connection. Og hun i København som sa at jeg ikke skulle betale ekstra for anal, OWO, CIM og facefuck fordi hun hadde forsovet seg. Men jeg betalte alikevel. Ennå klager hun på at jeg betalte for mye og ikke har justert ennå. Men tar imot meg når som helst og yter og yter.

De som klager på prisen, er for gjerrige til å tipse. De gir ikke en sjokolade til piken som har sugd på den sure kuken deres. Og forstår ikke hva som gir fantastisk god service. De vil heller aldri forstå hvorfor vi lojale med gull- og diamantkort på SAS eller andre flyselskaper, blir behandlet bedre, og han blir stående sur igjen med bagasjen sin på Kastrup når det er midnatt på fredag. Og faen ikke skjønner hvorfor. Han hadde jo lavprisbillett...

Den klagesangen min kunne blitt lang...

Heiheihei, jeg dusjer med eksklusive dusjsåper. Så her er det ingen sur kuk men duft av lavender, ferske roser, og smak av honning. 

Lenke til kommentar
15 minutter siden, Tototre skrev:

 

@anonymbruker må være forsiktig med å gi sjokolade og konfekt til gledespikene våre.  Jeg kan være enig i at noen av dem er i det anorektiske rommet og kan trenge det, men jeg kjenner flere som strever med å holde seg unna slike fristelser.  Kanskje bedre å gi dem slankemidler og narkotika?

hahahah, slapp av, jeg gir di litt cannabis også, vist di vil ha✌️
sjokoladen er for munchies.
vil si det er kjipere å gi dem en joint, uten noe å spise/ godteri🍪

jeg holder ut lenge, og ber dem jobbe. så den sjokoladen er fortjent etter en hard trenings økt.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Det morsomme med gaver er alle de gangene jeg har fått konfekt og vin fra eskorter, som har fått dette i gave😂 

dette var ikke så smart.
tenkt om han johnnyèn som ga konfekt og vin leser dette?

vist jeg besøker din faste, så får hun first price loff og seidel. 
så kan du kose deg med den🍺

  • Haha 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, anonymbruker skrev:

dette var ikke så smart.
tenkt om han johnnyèn som ga konfekt og vin leser dette?
vist jeg besøker din faste, så får hun first price loff og seidel. 
så kan du kose deg med den🍺

Jeg burde kanskje tenkt meg om et par ganger der, ja.  Men du vet, den johnnyen ( @Karsten) går jo allerede til noen av de samme som jeg ikke gir vin til, så dette var vel mer å se på som en innsidebestilling.  Han gir dem vin, jeg gir dem himmelsk sex (blir kalt The Sex Guru, by the way.)  Artig at du skulle nevne Seidel.  Det er en av de verste i Norge, ja.  Det tror jeg faktisk vi kan være enige om en ting.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg burde kanskje tenkt meg om et par ganger der, ja.  Men du vet, den johnnyen ( @Karsten) går jo allerede til noen av de samme som jeg ikke gir vin til, så dette var vel mer å se på som en innsidebestilling.  Han gir dem vin, jeg gir dem himmelsk sex (blir kalt The Sex Guru, by the way.)  Artig at du skulle nevne Seidel.  Det er en av de verste i Norge, ja.  Det tror jeg faktisk vi kan være enige om en ting.

tror damer setter mer pris på @Karsten 
karsten behandler damer bra, gir gave og er en gentleman.

@Tototre spør om rabatt, null gaver og tror han er guds gave til kvinnene.
på tide å våkne opp ponni

vær som karsten, så vil flere damer like deg.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, anonymbruker skrev:

tror damer setter mer pris på @Karsten 
karsten behandler damer bra, gir gave og er en gentleman.

@Tototre spør om rabatt, null gaver og tror han er guds gave til kvinnene.
på tide å våkne opp ponni

vær som karsten, så vil flere damer like deg.

Det kan nok være at de setter mer pris på han.  Kanskje han er rikere og ser bedre ut?  Eller så kompenserer han med gaver?  

Ja, jeg er prisbevisst.  Folket forstår at jeg vil ha mest mulig mus for minst mulig pris.  Og i dag har jeg innsett at jeg nok har blitt blokkert av en deltidseskorte, uten at jeg vet den egentlige årsaken.  Kanskje jeg har for stort selvbilde?  https://www.noresk.com/forum/emne/9656-etterlyser-frekk-studine-som-gjør-livet-litt-mer-spennende/

Lenke til kommentar

Jeg lurer jo på om det er noen her som har gitt større ting i gave?

En bil

En utenlandstur

Et kostbart spaopphold

(Spør fordi jeg får sånne ting som ønsker fra noen)

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Nei - aldri spørsmål om gaver. De fleste har sagt "Pikken din er gave nok for meg" 😅

De andre har spurt om jeg ikke snart er ferdig 🤣🤣

Endret av Karsten
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det var en "gave", men i forbindelse med jobb (likevel med mye fritid) skulle jeg oppholde meg en snau måned i Sør-Frankrike for et par år siden. Jeg ville ikke være uten sex, men jeg kom ikke til å ha tid til å lete etter muligheter. Så jeg sjekket hva som var tilgjengelig av medbrakt hygge, og akkurat her leverte SD. Jeg hadde faktisk flere valgmuligheter.

Det fungerte faktisk veldig bra. Opplegget var drøye tre ukers opphold, forpleining og flybillett dekket og felles soverom og seng. Hele dagen som egentid i solen hvis jeg var av gårde, eller til studentlesing hvis ønskelig, men med "forbud" mot badetøy på bassengterrassen. Til gjengjeld maksimal seksuell tilgjengelighet, og med forventing til henne om proaktiv væremåte, og selvsagt BB og GFE inkl. CIM og alt som hører med i et "parforhold".  Og da ble det jo veldig mye moro 24/7, siden dette viste seg å fungere. Det siste er jo ikke garantert, når teori skal bli alvor og det tross alt handler om forskjellige mennesker som ikke kjenner hverandre i utgangspunktet, hennes livsfase og alder, og det handler om veldig høy grad av privatliv og intimitet døgnet rundt. Men fungerer det, så fungerer det. Jeg hadde nok flaks. Og mot slutten av uke to fant vi på ting som hun var usikker på i uke én, for å si det sånn. Jeg tipper hennes fremtidige kjæreste vil sette pris på repertoarutvidelsen ;)

Siden jeg uansett ville bodd der jeg bodde, og uansett med romslig plass og tilfredsstillende standard, økte sluttregningen bare med det mat og drikke og litt ekstra kostet. 

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Blyanten skrev:

Jeg vet ikke om det var en "gave", men i forbindelse med jobb (likevel med mye fritid) skulle jeg oppholde meg en snau måned i Sør-Frankrike for et par år siden. Jeg ville ikke være uten sex, men jeg kom ikke til å ha tid til å lete etter muligheter. Så jeg sjekket hva som var tilgjengelig av medbrakt hygge, og akkurat her leverte SD. Jeg hadde faktisk flere valgmuligheter.

Det fungerte faktisk veldig bra. Opplegget var drøye tre ukers opphold, forpleining og flybillett dekket og felles soverom og seng. Hele dagen som egentid i solen hvis jeg var av gårde, eller til studentlesing hvis ønskelig, men med "forbud" mot badetøy på bassengterrassen. Til gjengjeld maksimal seksuell tilgjengelighet, og med forventing til henne om proaktiv væremåte, og selvsagt BB og GFE inkl. CIM og alt som hører med i et "parforhold".  Og da ble det jo veldig mye moro 24/7, siden dette viste seg å fungere. Det siste er jo ikke garantert, når teori skal bli alvor og det tross alt handler om forskjellige mennesker som ikke kjenner hverandre i utgangspunktet, hennes livsfase og alder, og det handler om veldig høy grad av privatliv og intimitet døgnet rundt. Men fungerer det, så fungerer det. Jeg hadde nok flaks. Og mot slutten av uke to fant vi på ting som hun var usikker på i uke én, for å si det sånn. Jeg tipper hennes fremtidige kjæreste vil sette pris på repertoarutvidelsen ;)

Siden jeg uansett ville bodd der jeg bodde, og uansett med romslig plass og tilfredsstillende standard, økte sluttregningen bare med det mat og drikke og litt ekstra kostet. 

Altså ingen "fee" i tillegg..?

Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Nei - aldri spørsmål om gaver. De fleste har sagt "Pikken din er gave nok for meg" 😅

De andre har spurt om jeg ikke snart er ferdig 🤣🤣

Jeg vet jo hva de ønsker seg fordi jeg tenker med det øverste hodet oxo.  Spør dem.  Sier aldri at jeg vil innfri ønskene, men det er jo lov for jentene å drømme om oppfyllelse en dag!

@Blyanten betalte nok ingen fees i tillegg om jeg kjenner han rett.  For mange unge, norske jenter som ikke er helt blåst i hodet i forhold til egen skjønnhet og verdi, så vil slike tilbud som beskrevet være en opplevelse.  Jeg profiterer stort på de som har pappakomplekser fordi jeg gir trygghet og kan føre meg i sammenhenger hvor de er usikre og vil bli ledet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Karsten skrev:

Altså ingen "fee" i tillegg..?

Nei. For henne var dette tre uker med kombinert ferie og lesetid på Côte d'Azur, med noen timers egentid garantert hver dag. Flybillett, bolig og opphold dekket. Dét var "fee".

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...