Gå til innhold

Lisbeth


Undrende

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne flotte kvinnen?  Er bildene ekte eller bare litt filtrert? 

Gjerne pm dersom informasjon blir for detaljert med tanke på politi  osv

Lenke til kommentar

Link til henne?  Tror ikke du trenger å tenke så my på politi eller andre.  De finner det de vil om de vil uansett om vi sender slike ting på PM eller ei.  Eller tenker du at de mest omtalte eskortene her på forumet står på en liste av Politiets most wanted cases  for å sjekke ut om de får besøk av horekunder som de kan sitte utenfor å fakke når de ikke har noe annet, mer fornuftig å gjøre?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Link til henne?  Tror ikke du trenger å tenke så my på politi eller andre.  De finner det de vil om de vil uansett om vi sender slike ting på PM eller ei.  Eller tenker du at de mest omtalte eskortene her på forumet står på en liste av Politiets most wanted cases  for å sjekke ut om de får besøk av horekunder som de kan sitte utenfor å fakke når de ikke har noe annet, mer fornuftig å gjøre?

Nei, tror ikke dei bruker forumet her noe særlig.  Men om dei får tips eller vet om leiligheter der det foregår greier, vil jeg tro dei tar ett raid i ny og ne. Og da spaner dei nok i forkant. 

Og jeg må selvsagt ikke få tips på pm, men om noen ønsker å være inkognito er det ok for meg.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...