Gå til innhold

Arkiv av norske jenter


Kaxda

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Kaxda skrev:

Om du som meg har en rolig formiddag, hva med å se gjennom dette fantastiske arkivet og se om du har møtt eller kjenner igjen noen av disse norske jentene?

https://motherless.com/GIFAAF8F7

nesten 1000 uploads av denne brukeren, ser ut til å være godt screena og for det meste ekte norske.

Du er gæern!  Men takk.  

Lenke til kommentar

Før så hadde man jo AnonIB, med både kjente som Sophie Elise og randoms men er mange år siden nå. Jeg antar ungdommen fortsatt har steder der det request'es og deles enda, jeg vet bare ikke hvor.

Lenke til kommentar


I følge media er det visst Discord grupper som gjelder for sånt.

sider som motherless derimot, er vasket for ulovligheter med AI og det er de som har lastet opp som tar risiko i den grad det skulle være noe galt med det de deler. Mye bra arbeid er gjort for å tvinge de store nettstedene til å ha gode filtre på hva som kan lastes opp, så verden går fremover.


 

Endret av Kaxda
Oversharing
  • Like 2
Lenke til kommentar

Er ikke norske ellerr e sikkert noen der og. Så værtfall ein video der 2 russe jenter slikke hverandre foran alle på byen. Huske det ble ein stor ting et par år siden. Men ja fant ei nye side der det hva mye bra. Og når eg seie ny meine eg for meg vet ikkje kor lenge den har vært oppe eller om den e godt kjent. Men ja "fleshed.com" hete den. Har du tid ta en skikk å se om det hva ei nice side eller så e vel bare ka me lige å se litt forskjelligt! Om den e kjent eller ikkje kan eg godt få ein kommentar på. Føle eg finne mye i det sista som har vært rundt lenge som eg burde kanskje ha tatt en tur innom. Men blir nok Anon som eg komme til å huske mest igjen. Der fikk eg sitt mye kjente folk og møtt ;) eller kontaktannonsen.no når den ennå hva oppe. Mye søte små jenter å møtte der i forhold til nå. Mye små jenter å møtte nå og koste bare mer en det e vært til tider.
Små jenter = 18+

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
15 timer siden, gnumez skrev:

Wow, dette var bra!

 

Vet noen hvem dette er?

 

https://motherless.com/GFAAF8F7/65CF381

Ut fra lano og ajax flaske utformingen og bildet ellers er vi kanskje på hyttetur en gang sent 90tall? Så forvent ei voksen milf om du finner henne. Og legg nå for all del ikke ut navnet hennes her om noen vet noe mer..

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 21.2.2024 den 18.48, Kaxda skrev:

Ut fra lano og ajax flaske utformingen og bildet ellers er vi kanskje på hyttetur en gang sent 90tall? Så forvent ei voksen milf om du finner henne. Og legg nå for all del ikke ut navnet hennes her om noen vet noe mer..

Nei, for all del! Stryk innlegget mitt over 😅

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...