Gå til innhold

Hvordan kontakter dere damer? Tips til anonymitet


eventyr_85

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg ikke er selv i bransjen. Var det i 8 år, 5 av de i sverige. 
men har en del venniner som er det. Og jeg hører veldig mye fra dem. Dette er nære venniner. 
 

kulturen blant menn i norge i denne bransjen blir bare verre og verre. Liten toleranse for å gi skikkelig dårlige reviews på r.e blant annet. 
får en kunde et nei om møte av diverse grunner, så legger de inn en veldig dårlig review på jenta. Som igjen ødelegger ekstremt mye for jentene. 
ufortjente dårlige reviews fordi de enkelt og greit sa Nei til en kunde. 
 

Har som sagt jobbet i sverige i mange år. Skjedde aldri at en mann la inn en dårlig kommentar bare fordi han var avslått. De dårlige kommentarene som kom var fortjent. 
 

og denne kulturen blir bare verre og verre. Jentene er livredde for å si nei til en kunde, fordi da vet de at det kommer en dårlig kommentar på annonsen deres. 
 

og det er akkurat dette jeg mener, skal menn oppføre seg så urettferdig, så får de tåle å bli hengt ut… skal de ødelegge jobben og dermed inntekt og dermed livet til jenter så er det bare fortjent at de henges ut. Dette er det veldig mange jenter som er for, de er bare redde for at ting er ulovlig osv. 

 

vet om flere jenter som har valgt å jobbe i andre land enn norge, nettopp på grunn av dette. Så det er snakk om at markedet vil forsvinne hvis jentene begynner å henge ut menn… 

 

markedet er allerede på vei til å forsvinne på de av dere som ikke kan oppføre dere. 
jentene er lei, og mange av de seriøse prøver å finne andre land i jobbe i. 
 

en av de MEST seriøse jentene i oslo. Uten å nevne navn, (navn kan jeg nevne på PM) hun var lokal i oslo i 5 år og hadde 50-60 gode reviews. 
hun har flyttet til spania og jobber der nå, nettopp pga klientellet her i norge blir bare verre og verre. 
 

så som jeg skrev. Er på tidet og endre oppførselen deres gutter. Ellers forsvinner alt. 
og ja det er noe veldig seriøse ordenlige karer som aldri oppfører seg dårlig.men det er så få av dere at det er ikke nok til å leve av

Lenke til kommentar

Dette er et problem som er vanskelig å gjøre noe med. Falske anmeldelser, men også i noe grad falske/useriøse eskorte annonser vil alltid forekomme. Det vil alltid være personer som av en eller annen grunn vil ødelegger for andre.

Det er ikke utenkelig at en eskorte som har 50-60 gode anmeldelser vil alltids ha noen dårlige ameldelser også. Det er lov å ha en dårlig dag på jobben, eller at man må takle en dårlig kunde iblant som gir dårlig anmeldelse. Dei fleste er nok såpass oppegående at dei ser forbi dette. Det er verre for dei som er nye og får useriøse anmeldelser med en gang. Det vil være ekstremt ødeleggende.

Jeg tenker at det også er større sjangse for at noen som er misfornøyd vil opprette profil kun for å skrive en negativ anmeldelse, selv om dette kan være selvforskyldt. 

Det beste eskorter kan gjøre er å oppfordre kunder til å gi anmeldelser. Det er sikkert bare et fåtall som gir anmeldelser selv om dei er fornøyd. Om en annonse har mange gode anmeldelser i forhold til dårlige, så vil man enklere se hva som er reelt.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Å gi en dårlig anmeldelse når du får dårlig service er jo helt greit. 
det er helt rettferdig og fair

 

men disse nettrollene som sitter og bare hiver ut negative anmeldelser så fort en ny annonse kommer på markedet er det som ødelegger. 
 

jeg har hørt om flere, skikkelig pene, typisk «modell fine» jenter har kommet til norge for å jobbe… de holder ut en uke eller to og drar heller til sverige. 
det er desverre altfor mange som bare sitter å hiver ut reviews om at det er svindler annonser f.eks. Rett etter annonsen er kommet ut. Du vet at de ikke har hatt sjangs til å møte denne personen engang! Og det er det som ødelegger. 
 

så det jeg prøver å si, useriøse jenter burde henges ut, og useriøse menn burde henges ut. 
rettferdig balanse

Lenke til kommentar

Jeg er helt for at falske anmeldelser og profilene som lager disse blir identifiser og at jentene kan opplyse om disse et sted. Svare på anklager tilbakevises påstander osv. Men om du mener at dei skal uthenges med navn, telefonnr etc, så er jeg slettes ikke enig. Jeg personlig mener at disse personene burde blitt slått noen ganger over ræva med en frossen 4 kg laks, men det er som tototre sier: Markedet kommer til å forsvinne raskere enn dugg for solen. Ingen med vettet i behold vil ta sjangsen på noe slikt.

Du har to parter i et ulikt forhold. Den ene parten kan tape økonomisk pga useriøse anmeldelser, men ellers bryter ikke norsk lov og det får ingen andre konsekvenser. Den andre parten gjør noe straffbart etter norsk lov og ikke bare taper økonomisk, men også risikerer fengselstraff i opptil 6 måneder. Denne parten vil også være like utsatt for useriøse tilbakemeldinger, men risikerer mer.

Dersom jeg har misforstått hva du mener med uthenging så beklager jeg dette.

 

  • Like 4
Lenke til kommentar

Jeg vet om flere jenter, som har begynt å sende tips til politiet om kunder som ikke oppfører seg, eller driver å legger inn overdrivne negative anmeldelser. 
jeg vet også om jenter som har kontakter samboer/kone til menn som ikke oppfører seg. 
den værste jeg har hørt om, jenten kjenner jeg ikke selv men hørt via via via. 
ei jente som hadde en problematisk kunde, og han fant for mye info om henne. Hun var utenlandsk men jobbet i norge. Og han sendte hva hun drev om til hele familien hennes i hjemlandet inkl foreldrene hennes via sosiale media. Det finnes altfor mange tosker i denne bransjen. 
vet også at denne jenta hadde «pimp» og denne fyren som gjorde dette havna på sykehus i lang tid. 
 

men poenget mitt er, jentene her til lands må gjennomgå mye sykt, og de begynner å gå lei… og da vil de gjøre tiltak mennene ikke er fornøyd med…. Om markedet forsvinner så forsvinner det. Jentene finner seg et annen land å jobbe i…

Det pleide å være nærme 1000 annonser på r.e før i tida. Må er du heldig hvis det er 600-700. Og halvparten av de er falske svindel annonser… det går nedover.. og gått så langt at du med lete i evigheter for å finne ei seriøs jente med ekte bilder som gjør det annonsen sier hun gjør. 
 

fordi de fleste seriøse har allerede stukket til et annet land

Lenke til kommentar
1 time siden, Nayla skrev:

Jeg vet om flere jenter, som har begynt å sende tips til politiet om kunder som ikke oppfører seg, eller driver å legger inn overdrivne negative anmeldelser. 
jeg vet også om jenter som har kontakter samboer/kone til menn som ikke oppfører seg. 

Det er, og har alltid vært en stor psykisk påkjenning å være eskorte.  Det å bli kontaktet daglig av ukjente menn som vil ha sex med deg.  Ikke mange som klarer dette over mange år om de ikke lever et svært disiplinert liv, ruser seg, eller får faglig hjelp av andre underveis.

Noen velger dette yrket selv.  De får snart erfare alle de negative sidene.  Dette er ikke lettjente penger, selv om det for mange utenforstående kan høres sånn ut.  Hun er den som selger sex.  Om hun slutter så kommer det en annen i hennes sted.  Markedet vil ikke forsvinne, men tilbud og etterspørsel vil svinge, og akkurat nå er vi nede i bølgedal i forhold til etterspørselen.  Prisene øker ikke så mye som mange kvinner skulle ønsket, mens utgiftene stiger.  Da er det naturlig at mange vurderer om det er verdt det.

Beklager, her ble det foredrag....

Å sende tips til politiet er ødeleggende om det er for småting.  Blir det kjent blant kundene så slutter alle som vet dette å kjøpe av henne.   I Horechatten nevner en gledespike noen ting hun tenker kan være alvorlige nok å melde til politiet.  Dårlige anmeldelser er ikke god nok grunn!

Eskorter som tar kontakt med samboere/koner bryter kodeks (uskrevne regler eller sedvaner for en gruppe) for prostituerte.  Dette skal ikke skje, samme hva årsaken til kontakten måtte være!  La politiet ta den jobben om kunden har begått vold eller annet straffbart mot henne.  

Når det gjleder DÅRLIGE ANMELDELSER har @anonymbruker en tråd her https://www.noresk.com/forum/emne/10116-dårlige-anmeldelser/

Endret av Tototre
staveleif
  • Like 3
Lenke til kommentar

Ingen enkel sak dette her.

Har et spørsmål til @Nayla

Jeg har aldri gjort noe galt mot noen av damene, aldri hevet røsten etc. MEN, jeg har snudd i døra mer enn en gang pga: Falsk profil, Ikke gjør de tjenester som er avtalt på forhånd, da sikkert med en operatør i et annet land(?)

Disse damene som jeg har snudd i døra pga av disse årsakene, har da i etterkant gitt meg falske review på Numbuster. Der har de skrevet aggressiv, måtte tilkalle politi osv. Dette er rett å slett løgn!

Hvordan vet jeg dette på Numbuster? Fikk screen shots av ei jeg treffer fast som ikke skjønner hvorfor de har skrevet dette. Før en avtale når jeg konkret spør om det er damen på bilde? De svarer ja. Vi avtaler hvilke tjenester som ønskes/utføres... Og jeg på forhånd sier klart ifra at om det er falsk profil, så snur jeg i døra! Dette kommer jeg til å fortsette med. 

Hvis jeg avtaler med ei blondinne på 160 og 50kg, og det som åpner døra er noe helt annet... Skyld på seg selv, de kaster bort både min og sin tid!

Endret av Gaggball
Trykkleif
  • Like 4
Lenke til kommentar
31 minutter siden, Gaggball skrev:

Ingen enkel sak dette her.

Har et spørsmål til @Nayla

Jeg har aldri gjort noe galt mot noen av damene, aldri hevet røsten etc. MEN, jeg har snudd i døra mer enn en gang pga: Falsk profil, Ikke gjør de tjenester som er avtalt på forhånd, da sikkert med en operatør i et annet land(?)

Disse damene som jeg har snudd i døra pga av disse årsakene, har da i etterkant gitt meg falske review på Numbuster. Der har de skrevet aggressiv, måtte tilkalle politi osv. Dette er rett å slett løgn!

Hvordan vet jeg dette på Numbuster? Fikk screen shots av ei jeg treffer fast som ikke skjønner hvorfor de har skrevet dette. Før en avtale når jeg konkret spør om det er damen på bilde? De svarer ja. Vi avtaler hvilke tjenester som ønskes/utføres... Og jeg på forhånd sier klart ifra at om det er falsk profil, så snur jeg i døra! Dette kommer jeg til å fortsette med. 

Hvis jeg avtaler med ei blondinne på 160 og 50kg, og det som åpner døra er noe helt annet... Skyld på seg selv, de kaster bort både min og sin tid!

Det du forklarer her, skjønner jeg naturligvis. Her er det jenta som lurer deg.  Og fortjener naturligvis en dårlig review. Å bruke falske bilder er ikke OK!  
forstår godt at vis du du tror du skal møte ei søt lita jente på 50kg og et fjell åpner døren at du drar. 
 

du gjør ingenting galt her ifølge mine meninger :) hvis de damene gir deg en dårlig kommentar på dette…. Så er de barnselig og dumme. Ikke ta deg nær av det. 

Lenke til kommentar
53 minutter siden, Tototre skrev:

Det er, og har alltid vært en stor psykisk påkjenning å være eskorte.  Det å bli kontaktet daglig av ukjente menn som vil ha sex med deg.  Ikke mange som klarer dette over mange år om de ikke lever et svært disiplinert liv, ruser seg, eller får faglig hjelp av andre underveis.

Noen velger dette yrket selv.  De får snart erfare alle de negative sidene.  Dette er ikke lettjente penger, selv om det for mange utenforstående kan høres sånn ut.  Hun er den som selger sex.  Om hun slutter så kommer det en annen i hennes sted.  Markedet vil ikke forsvinne, men tilbud og etterspørsel vil svinge, og akkurat nå er vi nede i bølgedal i forhold til etterspørselen.  Prisene øker ikke så mye som mange kvinner skulle ønsket, mens utgiftene stiger.  Da er det naturlig at mange vurderer om det er verdt det.

Beklager, her ble det foredrag....

Å sende tips til politiet er ødeleggende om det er for småting.  Blir det kjent blant kundene så slutter alle som vet dette å kjøpe av henne.   I Horechatten nevner en gledespike noen ting hun tenker kan være alvorlige nok å melde til politiet.  Dårlige anmeldelser er ikke god nok grunn!

Eskorter som tar kontakt med samboere/koner bryter kodeks (uskrevne regler eller sedvaner for en gruppe) for prostituerte.  Dette skal ikke skje, samme hva årsaken til kontakten måtte være!  La politiet ta den jobben om kunden har begått vold eller annet straffbart mot henne.  

Når det gjleder DÅRLIGE ANMELDELSER har @anonymbruker en tråd her https://www.noresk.com/forum/emne/10116-dårlige-anmeldelser/

Som sagt tidligere så jobbet jeg i mange år som dette. Jeg synes det var veldig letttjente penger. I andre land som sverige. Her i norge oppfører meg seg ikke bra. Du får ekle meldinger… rekordmange dickpics, ekle meldinger som «er hølet klart»? «Er musa våt og klar?» 

i andre land så er ikke dette tillfelle. Menn oppfører seg. Tar kontakt på en høfflig og hyggelig måte. 
jentene har funnet seg i det fordi det er mer penger i det i Norge. 
 

men nå som dette tillfelle med de nye reviewsene har begynt. Jenter som får negative reviews for ingenting. De snur «i døra» og drar til andre land. De orker ikke dette. 

eneste grunnen til at jeg sluttet er fordi jeg fant mannen i mitt liv, som var en kunde  men det utviklet seg og jeg ga selvfølgelig opp yrket for han  

 

så ja det kommer andre jenter når noen slutter, men det som skjer er at de seriøse drar til andre land som dubai f.eks.. hvor menn er hyggelige og oppfører seg. 
og de jentene som er under menneskehandel kommer og overtar plassene deres. 
dvs, norge går bakover her mtp menneskehandel og «indirekte» voldtekt av jentene. 
 

det er flere norske jenter som jobber i utlandet enn i norge… det sier vel sitt. 
 

angående det med å kontakte samboer/kone er selvsagt ikke bra. Men når jentene tilnærmet får jobben/livet sitt ødelagt av diverse menn, så tar de vel hevn da. De er mennesker de og. Og begeret renner ofte over. 
thats life. 
dette skjer myyyyye oftere enn dere tror. Har selv vært vitne til slike ting mange ganger…
 

Eneste grunnen til at jeg forteller dette er kanskje at noen av mennene som ikke kan oppføre seg, begynner å oppføre deg. 
 

 

Lenke til kommentar

Bra svart.  Vi vil holde oss unna de jentene som får for mye av for mange dårlige kunder.  Uten at jeg sitter på nøyaktige tall så vil jeg likevel tro at 80% av kundene (altså jeg og andre menn) er helt alminnelige som kommer, betaler og har ganske kjedelig, alminnelig sex, kanskje ispedd litt owo og sex utenfor senga.  De fleste er ikke dårlige kunder.  Men om du får et par dårlige kunder i løpet av uka så vil det kunne ødelegge mye, ja.  

Kan ikke jentene luke ut de dårlige kundene når de får litt erfaring på baken?  Være litt mer kresne?

  • Like 1
Lenke til kommentar
33 minutter siden, Nayla skrev:

hvis de damene gir deg en dårlig kommentar på dette…. Så er de barnselig og dumme. Ikke ta deg nær av det. 

Takk Nayla

Problemet er da når man ønsker å besøke ei ny dame, som da leser dette på Numbuster og takker nei av forståelige grunner. Hun har ikke noe annet å forholde seg til :)

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Gaggball skrev:

Takk Nayla

Problemet er da når man ønsker å besøke ei ny dame, som da leser dette på Numbuster og takker nei av forståelige grunner. Hun har ikke noe annet å forholde seg til :)

Jeg liker at du hjelper enslige mødre!

Forstår at du nok er langt mer kravstor til utseende enn det jeg er ved møter.  Tenker jo at det kanskje har litt å si hvordan du velger å "snu i døra".  Dette er ganske mye psykologi oxo.  Hadde jeg blitt sur og vendt om i gangen (som det ofte er), så tror jeg at jeg ville fått dårlig kritikk på Numbuster.  Men jeg går inn, setter meg ned og snakker med eskorten.  Noen ganger går jeg igjen etter det.  Da vet hun årsaken til at jeg går fordi vi har snakket om det.  Og jeg truer aldri med å gi henne en dårlig anmeldelse.  Vi har jo ikke hatt sex, som er det viktigste i reviews.  

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

Forstår at du nok er langt mer kravstor til utseende enn det jeg er ved møter.  Tenker jo at det kanskje har litt å si hvordan du velger å "snu i døra".  Dette er ganske mye psykologi oxo.  

Jeg er kanskje det(?) Når ei med falsk profil åpner døra og jeg spør hvem (høflig) hun er og sier at hun er den jeg skal møte. Så svarer jeg: Beklager, du ligner ikke på den profilen og går deretter. Evnt at det er damen jeg ønsker og er med inn, og gjentar mine ønsker av tjenester f.eks deep throat og damen sier beklager det gjør jeg ikke. Når jeg da sier at dette er jo bekreftet i txt og hun da sier... Ahh, operatør made mistake, but i dont do... Sorry

Vel, da er jeg sorry også. Og forlater! I en høflig tone. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 13.2.2024 den 11.41, Nayla skrev:

Har som sagt jobbet i sverige i mange år. Skjedde aldri at en mann la inn en dårlig kommentar bare fordi han var avslått. De dårlige kommentarene som kom var fortjent. 
 

og denne kulturen blir bare verre og verre. Jentene er livredde for å si nei til en kunde, fordi da vet de at det kommer en dårlig kommentar på annonsen deres. 
 

og det er akkurat dette jeg mener, skal menn oppføre seg så urettferdig, så får de tåle å bli hengt ut… skal de ødelegge jobben og dermed inntekt og dermed livet til jenter så er det bare fortjent at de henges ut. Dette er det veldig mange jenter som er for, de er bare redde for at ting er ulovlig osv. 

 

vet om flere jenter som har valgt å jobbe i andre land enn norge, nettopp på grunn av dette. Så det er snakk om at markedet vil forsvinne hvis jentene begynner å henge ut menn… 

 

markedet er allerede på vei til å forsvinne på de av dere som ikke kan oppføre dere. 
jentene er lei, og mange av de seriøse prøver å finne andre land i jobbe i. 

Dette er deprimerende lesning hvis dette er tilfellet. Tenk på en enkel sjel som surfer innom RE for litt selskap og hygge og det er ingen annonser der.. Vedkommende har ingen tilgang til forum eller snakker med noen som kan si at jentene er borte fordi noen skrev en dårlig anmeldelse. Slik endte den historien.

Personlig synes jeg ikke at en negativ anmeldelse blant positive er nok til å avskrive annonsøren. Man lærer å lese litt mellom linjene også. 

Noen jenter kommer med saklige tilsvar til kritikken, og tilbakeviser falske anmeldelser på en troverdig måte.

Rent prinsipielt forstår jeg jentene som føler seg feil behandlet og tenker aldri mere, drittland, og holder løftet.

Endret av Minuss
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...