Gjest Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Campingplassen i Harstad overvåker nettet. Traff ei (utenlandsk) jente som hadde booka seg inn der, og der kom de med politi på slep og kasta henne ut, etter at hun hadde betalt. Hun fik ingenting igjen. I tillegg, så ringa de rundt og varsla andre overnattingsplasser. Hotellene har jeg ikke hørt noe om. Mvh Siter Lenke til kommentar
crowbar Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Clarion, Thon og Scandic er de eneste hotellene i Harstad. Er usikker nå på hvilket som er å anbefale, men flest jenter har brukt Thon. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 I Narvik benytter jentene både Scandic, Best Western og Grand. Scandic og Best Western tror jeg er litt enklere å snike seg rundt resepsjonen på. Siter Lenke til kommentar
HangryAF.Ayla Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 På 9.2.2016 den 1.23, crowbar skrev: Clarion, Thon og Scandic er de eneste hotellene i Harstad. Er usikker nå på hvilket som er å anbefale, men flest jenter har brukt Thon. Thon har ikke kort i heisen om jeg ikke husker feil 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg